Эгерде сизде суроолор, сунуштар, даттануулар болсо, же Компаниянын кызматтары тууралуу көбүрөөк билгиңиз келсе, жогоруда көрсөтүлгөн байланыш каналдары аркылуу Компанияга кайрылыңыз, же бул форма аркылуу кайрылуунун текстин жазсаңыз болот:
КАРДАРЛАРДЫН КАЙРЫЛУУЛАРЫН КАРАП ЧЫГУУ ТАРТИБИ
- Кардарлардын кайрылуулары милдеттүү түрдѳ каралып чыгууга тийиш.
- Компания кайрылууларды кыргыз, же орус тилдеринде оозеки жана жазуу жүзүндѳ, электрондук түрдѳ кабыл алат.
Аларды карап чыгуунун максималдуу мѳѳнѳтү – 30 календардык күн. - Анонимдүү түрдѳ келип түшкѳн кайрылуулар карап чыгууга жана изилдѳѳгѳ жатат, бирок компания аларга жооп берүүгѳ милдеттүү эмес.
- Кардар компанияга тѳмѳнкү жолдор менен кайрыла алат:
- компаниянын кеңсесине ѳзү келүү;
- почта аркылуу – компаниянын почта дарегине кат жѳнѳтүү;
- компаниянын расмий сайтындагы «Байланыш даректерибиз» бѳлүмүнѳн;
- компаниянын кеңсесинде жайгашкан «даттануулар менен сунуштар» дептерине жазуу;
- кеңсебизде жайгашкан стендде жана компаниянын сайтында номери жазылган телефондорго чалуу